‘Noah Pimpin Bacaan Yassin Bersama Keluarga Tercinta’ – Keluarga Lawat Pus4ra Di Jakarta Sempena Hari Lahir Arw4h Ashraf Sinclair

Sempena ulang tahun kelahiran Allahyarham pelakon Ashraf Sinclair, ibu arw4h Dida Sinclair berkesempatan melawat pus4ra anaknya itu di Jakarta Indonesia. Malah, dia turut melu4hkan rasa rindu terhadap Ashraf.

Menerusi hantaran di Instagram (IG), ibu Ashraf atau nama penuh Khadijah Abdul Rahman memuat naik foto bersama ahli keluarga termasuklah anak arw4h, Noah dan Bunga Citra Lestari (BCL) ketika berada di pusara anaknya itu.

Al-Fatihah untuk Almarhum Ashraf. Umi dan daddy berada di sini sempena hari ulang tahun kelahiran Ashraf.

Bukan itu sahaja, Dida turut mengatakan bahawa Noah memimpin bacaan Yassin dan tidak pernah terlepas untuk mendoakan agar anaknya itu ditempatkan ke dalam syurga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bunga Citra Lestari (@bclsinclair)

Noah memimpin bacaan surah Yassin bersama seluruh keluarga tercinta di Jakarta. Umi tak pernah terlepas untuk membacakan doa untuk Ashraf ditempatkan ke dalam syurga. Aamiin. Allahummaghfir lahu warhamhu wa’aafihi wa ‘fu’anhu.

Dalam pada itu, BCL yang juga merupakan penyanyi terkenal Indonesia turut memuat naik momen sedih berkenaan di Instagram miliknya.

Hey you, selamat hari lahir. Kami rindukan kamu dan sentiasa mencintai kamu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bunga Citra Lestari (@bclsinclair)


Menjengah ke ruangan komen, rakan artis serta peminat turut menitipkan doa buat Allahyarham Ashraf. Malah, ada juga di antara mereka yang memberi kata-kata semangat buat isteri serta keluarga arw4h.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*