[VIDEO] Kanak-Kanak Ini ‘Sakan’ Bergambar Dengan Kereta Lamborghini, Sekali Tindakan Pemilik Kereta Ini Mengejvtkan Ramai

Setiap ibu bapa pasti akan cari jalan dan berusaha untuk menunaikan hajat dan keinginan anak – anak mereka dengan apa cara sekalipun. 

Namun, tidak semua ibu bapa mampu untuk tunaikan kemahuan anak – anak mereka seperti perkongsian seorang penggun TikTok ini. 

Perkongsian video itu tu’lar sehingga mencecah 6 juta tontonan serta hampir 700 ribu tanda suka. 

Menerusi perkongsiannya, seorang bapa dilihat mengambil gambar anaknya yang sedang posing di sebelah kereta mewah jenama Lamborghini. 

Pemilik akaun @lambobossvincentpoh_cdj melihat keja’dian tersebut lalu merakam momen pertemuan mereka dimana dia juga pemilik Lambo tersebut. 

Tersentuh dengan tindakan bapa itu, Vincent mengajak kanak – kanak tersebut masuk ke keretanya untuk lebih merasa penglaman tersebut. 

Dapat dilihat menerusi video yang berdurasi 34 saat itu, kegembiraan di wajah kanak – kanak lelaki itu apabila dapat bergambar kenangan bersama kereta mewah tersebut. 

Video:

@lambobossvincentpoh_cdj

Respect this dad 🫡 #lamboboss #cdj #fyp #malaysiatiktok

♬ original sound – Lambo Boss Vincent Poh|CDJ – Lambo Boss Vincent Poh|CDJ

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji tindakan pemilik Lambo tersebut yang berkongs kegembiraan bersama kanak – kanak tersebut. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*