Siap Pegang Dahi Lepas M4rah Adik K4cau Mengaji, Telatah Abang Ni Buat Ramai Terhibur!

Tidak dinafikan dengan telatah anak-anak membuatkan kita sebagai ibu ayah terhibur, ada sahaja tingkah laku mereka atau percakapan mereka yang mencuit hati. Andai dirakam pasti sahaja dapat diulang lihat sampai bila-bila dan sekali gus menjadi momen yang menarik untuk dikenang.

Begitu juga seorang ibu ini, sempat merakam  video gelagat anak-anaknya ketika sedang diajar mengaji olehnya apabila si adik yang masih kecil meng4cau abangnya yang sedang fokus mengaji namun reaksi si abang mem4rahi adiknya telah mencvri tumpuan ramai hingga video tersebut tular di laman sosial TikTok.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @kasihnisa0, kelihatan dia sedang mengajar anaknya mengaji tetapi si adik kerap meng4nggu sehingga dim4rahi oleh abangnya.

“Adik, janganlah kacau abang, Mulampau betul!”. Sebaik sahaja dim4rahi abangnya, si adik diam seketika tetapi si adik sambung semula menganggu abangnya yang sedang fokus membaca.

Video:

@kasihnisa0

bertabahla dapat abg garang 😅#fyp

♬ original sound – Kasih Nisa – Kasih Nisa

J3lingannya sambil memegang dahi itu membuatkan ramai netizen terhibur. Mahu marah adik sampaikan hendak sebut perkataan melampau tertukar jadi mulampau.

Susulan tular video tersebut, netizen meninggalkan banyak komen  dan rata-rata reaksi mereka terhibur melihat gelagat dua beradik ini. Paling mencuri perhatian adalah pada bahagian video apabila abang siap pegang dahi seolah-olah menanggung masalah yang besar kerana tidak dapat fokus untuk meneruskan bacaan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*