“24 Saat Wehh..”- Terpuk4u Lepas Dgr Suara Ziana Zain, Netizen Anggap Ziana Setaraf Artis Antarabangsa

Menerusi satu perkongsian yang dikongsiakan di laman Tiktok berkenaan satu konsert Anuar Zain dan kakak kesayangan beliau iatu Ziana Zain mendapat perhatian ramai apabila suara Ziana menjadi perhatian ramai apabila beliau menyanyikan sebuah lagu yang cukup membuatkan para peminat merindukan melodi tersebut.

Konsert yang dilakukan demi para peminat beliau sejak zamaan 90-an menyatakana konsert tersebut merupakan satu konsert yang begitu meriah sekali kerana kesungguhan adik beradik tersebut menyanyikan beberpa lagu.

Mengikut sumber yang diperoleh, sebuah lagu dinyanyikan oleh Ziana dan membuatkan para peminat yang begitu gemar dengan beliau terkejut kerana beliau mampu menhana nafas beliau selama 24 saat dan masih mampu menyanyikan lagu tersebut dengan not not yang begitu tinggi.

Hal ini membuatkan para peminat mula menganggap beliau mampu menyaingi artis si luar negara kerana teknik yang dilakukan pada malam itu begitu mantap.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Berikutan itu, ZianaZain dan adik beliau iaitu Anuar Zain menyatakan jutaan terima kasih kepada parap eminat yang sanggup hadir meluangkan masa menonotn konsert beliau baru baru ini dahn berharap agar ramai terhibur dengan persembahan dari mereka.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang teraik buat penyanyi adik beradik tersebut semoga dapat terus menghiburkan para peminat di luar sana serta dapat mengejar impian yang diimpikan kelak.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*