“Muka gar4ng, suara comel” – Gelagat comel anjing Husky buat ramai terhibur

Selalunya haiwan yang sinonim menjaga kediaman adalah anjing kerana ramai orang takutkan anjing, banyak anjing yang dilabelkan sebagai gar4ng dan men4kutkan.

Walaupun begitu, bukan semua anjing men4kutkan tetapi banyak sahaja yang baik dan kadang kala ramah bila disapa. Tidak semua anjing yang bermuka gar4ng ini suka menggigit tetapi hanya kalau dianc4m sahaja mereka ini bertindak gan4s.

Begitu juga dengan anjing yang berbaka Husky yang mempunyai wajah yang garang tetapi baka anjing jenis ini sangat comel dan ramah bila disapa seperti satu rakaman yang dimuatnaik mengenai anjing yang menjaga rumah berbaka Husky ini.

Rakaman video itu telah dimuatnaik di aplikasi instagram apabila seorang wanita memberi salam selepas menekan loceng tetapi loceng rumah itu tidak berfungsi dan yang menariknya anjing mereka yang menjawab dan walaupun begitu anjing itu sangat baik sehinggakan wanita itu memuji kecomelan anjing berbaka Husky itu.


Menjengah pada ruangan komen, ramai warganet yang memuji kecomelan anjing itu kerana anjing yang baka husky ini mempunyai bulu yang lebat dan gebu. Jadi memang baka anjing ini sangat comel.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/iglelakivsperempuan/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*