“Bekas Ratu Cantik, Keturunan Inggeris & Portugis!”- [GAMBAR] Kecantikan Susan Manen Di Usia 48 Raih Perhatian

Cantiknya dia! Aura Ratu Cantik Malaysia 1993 ini masih memukau walaupun dia kini sudah pun bergelar ibu kepada empat anak. Membintangi drama popular bersiri Pengantin 1 Malam, kecantikan aktres Susan Manen dalam drama tersebut ternyata menjadi bualan ramai.

Apatah lagi dalam usia lewat 40an, Susan kelihatan anggun dan awet muda dalam kelas tersendiri. Pendek kata, kalau orang kata anak dara pun mesti ramai yang percaya!

Difahamkan jelitawan ini mempunyai darah kacukan Inggeris, Portugis dan Sinhalese. Menyertai pertandingan Ratu Cantik Malaysia, populariti Susan Manen terus melonjak dalam industri seni apabila menerima tawaran berlakon dalam filem Penyu arahan Z.Lokman.

Pada tahun 1998, wanita ini membuat keputusan memeluk agama Islam dan berkahwin dengan aktor berbakat besar, Mustapha Kamal. Sejak bergelar isteri, dia dilihat memperlahankan kerjaya seni demi memberi tumpuan kepada keluarga dan anak-anak.

Hasil perkongsian hidup selama lebih dua dekad, pasangan selebriti ini dikurniakan empat cahaya mata comel iaitu Sabella Qawiema, 23 tahun; Aulia Qayyiem, 21 tahun; Salsabil Qurani, 19 tahun dan Naqli Qaddiem berusia 11 tahun.

Beberapa kali muncul berlakon di samping suami tercinta, kecantikan wanita yang meniti usia 48 tahun ini cukup dikagumi penonton. Dengan sepasang mata cantik, hidung mancung dan bibir mungil tidak hairanlah dia tetap menjadi buruan pengarah dan agensi pengiklanan.

Di samping aktif dengan kerjaya seni, Susan juga rancak mengusahakan bisnes ‘Yummilicious Cakes by Susan Manen’ yang menghasilkan Sambal Bilis Garing dan aneka jenis kek.

Credit Foto : Instagram @susanmanen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :NONA / http://gengjoyah.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*