[VIDEO] “Ewah-ewah, syok tengok dia..” – Gelagat Comel Rina Belajar Berdiri Jadi Bualan Ramai

Membesarkan anak bukanlah sesuatu perkara yang mudah dan dipenuhi dengan cab4ran dan dug4an sepanjang pembesaran mereka. 

Namun, tetap ada momen indah yang akan dikenang sampai bila – bila dalam setiap perkembangan anak – anak.

Seperti ibu bapa yang memiliki anak sulung, sepastinya teruja dengan setiap perkembangan terbaru anak mereka selain merakam momen tersebut untuk tatapan akan datang.

Seperti pasangan personaliti media Ryzal Ibrahin dan Maryam yang memiliki anak perempuan sulung, Nik You Rina yang bakal berusia satu tahun tidak lama lagi. 

Sebelum ini, menerusi akaun Instagram si cilik ini dapat dilihat beberapa video perkongsian dimana Rina mencuba pelbagai jenis makanan dan makan dengan berselera membuakan ramai ger4m.

Menerusi perkongsian terbaru Maryam di Instagram miliknya dapat dilihat anaknya sudah mula berdiri dan belajar mengimbangkan tubvhnya. 

Menerusi video tersebut juga dapat dilihat Rina berdiri dengan sendiri sambil di aw4si oleh bapanya untuk sebarang kemungkinan. 

“Dia akan mula berjalan tidak lama lagi,” tulis Maryam. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maryam Younarae (@maryamyunrrr)


Video:

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut teruja dengan pencapaian terbaru Rina selain terhibur dengan gelagat Rina. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*