[VIDEO] “Nak4l ek nasib baik tak melambung kepci dia” – Gelagat latah lelaki ini buat ramai terhibur

Melatah merupakan perilaku spontan yang tanpa dirancang bila diusik oleh orang sekeliling. Perbuatan ini biasanya disebabkan orang sekeliling yang suka mengusik orang yang melatah ini. Individu yang melatah ini juga akan melatah biarpun diusik hanya sedikit.

Selalunya individu yang mempunyai peny4kit “latah” ini selalu kena kacau dengan kawan- kawan atau keluarga mereka kerana apabila mereka berada dalam situasi latah itu, ianya menjadi satu situasi yang mana semua orang akan ketawa melihatnya.

Kalau kena kac4u tidak kira la dalam situasi apa pun mesti akan melatah walaupun KFC pun akan melambung seperti dalam rakaman video yang telah dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels apabila seorang lelaki sedang dik4cau oleh rakannya.

Setelah selesai membeli makanan iaitu Kentucky Fried Chicken atau KFC, lelaki itu meluru ke kereta tetapi apabila dihon oleh rakannnya itu , dia terkejut dan sempat melatah dan apabila sudah reda ditambah lagi berkali- kali rakannya meng4caunya lagi sehingga dihempasnya KFC itu ke arah kamera yang dipegang rakannya itu.


Apabila diterjah ke ruangan komen, warganet masing-masing meninggalkan komen yang tergelak dan ada juga yang tidak menyenangi perbuatan meng4cau orang yang melatah ini.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*