Ibu Gabra Termasuk Dalam Video Live, Irama TokTi Ketawa Pula Dipuji Netizen

Dato’ Sri Hajah Siti Nurhaliza Tarudin atau lebih dikenali sebagai Tokti merupakan seorang penyanyi, pelakon, penulis lagu, penerbit rakaman, pengacara televisyen, dan ahli perniagaan Malaysia.

Sekarang ini Tok Ti lebih banyak menunjukkan kehidupan sehariannya di rumah dengan membuat siaran langsung memasak sambil berinteraksi dengan peminatnya. Sambil memasak, tok ti juga suka menyanyi untuk menghiburkan peminatnya.

Menerusi satu rakaman video yang dimuatnaik oleh kick_kapoor8989 menunjukkan Tokti sedang membuat ‘live’ di akaun Tiktok miliknya tetapi dengan tidak sengaja ibu Tok Ti iaitu Puan Siti Salmah Bachik sedang memasuki ‘live’ tersebut tanpa beliau perasan.

Apabila Tokti menegurnya terus Ibu Tokti terkejut dan keluar dari ‘screen live’. Reaksi spontan yang ditunjukkan oleh ibu tok ti itu membuatkan tok ti tergelak besar. Mungkin ibu tokti tidak menutup aurat sepenuhnya jadi mungkin tokti menegur untuk memberitahu supaya ibunya perasan yang mereka tengah bersiaran langsung bersama peminatnya.

Video:

@kick_kapoor8989

Hahhaha. Comel je terkejut .. 😂😂😂 #fyp #fypシ #masukberanda @Siti Nurhaliza

♬ Si Gendut – Agus Gobang

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata netizen dan penonton ‘live’ tersebut terhibur melihat reaksi ibunya itu yang terkejut. Ramai juga yang memuji bahawa suara Tokti yang ketawa di belakang itu merdu juga apatah lagi apabila sedang menyanyi.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@kick_kapoor8989, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*