[VIDEO] “Oyen kepenatan bejalan kat pasar” – Gelagat oyen tidur di pasar malam cvri perhatian ramai

Umum mesti mengetahui bahawa kucing yang berwarna oren menjadi kesukaan ramai, mungkin kerana sifat si oyen yang memang suka akan perhatian dan suka melakukan perkara2 yang pelik dan di luar kebiasaan mereka.

Tidak ada yang dapat menyangka apa yang si oyen ini fikirkan. Memang banyk kucing yang n4kal tetapi lebih banyak kucing yang bulunya berwarna oren yang nak4l dan lebih menonjol.

Seperti satu rakaman video yang dimuatnaik di aplikasi Tik Tok yang telah memaparkan seekor kucing berwarna oren yang tidak segan silu tidur di kawasan pasar malam tengah- tengah laluan tempat ramai berjalan kaki dengan selesanya.

Semua mata tertumpu kepadanya kerana dalam suasana yang bising dan ramai yang lalu lalang di kawasan itu, boleh pulak si oyen itu terlentang baring seperti keletihan. Aks1 tidur di khalayak ramai itu membuatkan ramai yang geram dan menyentuhnya dengan manja.

Video:

@meehon.goreng

org sebok kat psr mlm die selambe je tdo tgh jln.. kau mmg keras oyenn.. 😂😂

♬ Semut Berkawad – Didi & Friends

Apabila menjengah ke ruangan komen, ramai yang ger4m dengan posisi tidurnya itu dan tidak kurang juga yang risau kalau ada yang mengganggunya dan risau akan keselamatannya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@meehon.goreng, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*