“Time tu la yang ngantuk,” – [VIDEO] Gelagat anak Amyra Rosli tertidur ketika gunting rambut buat ramai terhibur

Tel4tah anak selebriti terkenal Amar Baharin dan Amyra Rosli sering kali mencvri perhatian ramai dengan gelagat comel mereka. Gelagat dua beradik Aqeef Anaqi dan Ayra Aryssa yang begitu bersahaja sering kali menghiburkan warganet.

Biarpun masih kecil, namun kedua-dua si cilik tersebut telah memiliki jumlah followers yang ramai di akaun Instagram. Bukan sahaja comel, malah ada sahaja keletah dan ragam dua beradik ini yang sering dikongsi oleh Amar Baharin ataupun Amyra Rosli.

Baru-baru ini menerusi video yang dimuat naik di laman instagram, memaparkan Amyra Rosli membawa Ayra Aryssa ke kedai gunting rambut.

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Aryssa yang tertidur ketika rambutnya sedang digunting, sehingga kepalanya terpaksa dipegang oleh Amyra Rosli.

“Begitulah cerita Aryssa hari ini,” tulis Amyra Rosli di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 5.1k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut terhibur dengan gelagat Ayra Aryssa.

Untuk info, Amyra berkahwin dengan Amar Baharin pada November 2016 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Aqeef Anaqi dan Ayra Aryssa.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram aamyrarosli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*