[VIDEO] “My cooking partner !” – Gelagat Chef Hayder masak steak harimau men4ngis cuit hati ramai

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish, kecomelan hyder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan hyder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu2 video comel hyder. Sejak kecil lagi eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video2 aktiviti bersama hyder.

Terkini, satu video telah dimuatnaik oleh Eyra di aplikasi Instagrams miliknya yang memperlihatkan hyder sedang menolongnya untuk menjadi pembantu tukang masak apabila sedang memasak satu masakan kegemarannya iaitu “steak harimau men4ngis”.

Bukan sahaja membantu mamanya itu bahkan Hayder juga turut diberikan apron yang dikhaskan untuknya supaya menjadi pembantu mama. Gelagat comel yang ditunjukkan oleh hyder membuatkan ramai yang jatuh hati dengan kecomelan apabila hyder apabila sedang menolong ibunya masak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)


Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang memuji kecomelan hayder dan ger4m apabila melihat hayder menolong mamanya memasak.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/eyra.hazali/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*