[VIDEO] ‘Cuak’ Nak lafaz Akad Nikah, Pengantin Terus Berlari Dak4p Ibu Tenangkan Hati & Minta Restu

Menjelang majlis akad nikah, pengantin lelaki kebiasaannya akan mula gem3ntar menanti saat untuk melafazkan akad. Meskipun sudah hafal lafaz yang bakal diucapkan, namun perasaan ‘ser4m sejuk’ itu tetap wujud.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali oleh Rianyana2 di TikTok, berkongsi momen majlis pernikahan adik perempuannya.

Tiba-tiba pelvk ibu

Pada awalnya, tok kadi meminta pengantin lelaki untuk berlatih lafaz akad nikah agar tidak tersasul serta lancar nanti. Walau bagaimanapun, disebabkan terl4mpau gemvruh, lelaki terbabit kelihatan res4h dan matanya seperti mencari seseorang.

Alangkah terkejvtnya apabila pengantin lelaki secara tiba-tiba bangun lalu mendak4p ibunya sambil mengesat air mata. Perkara berkenaan turut diperhatikan oleh bakal isteri serta ahli keluarga yang berada di situ. Difahamkan, tujuan pengantin lelaki memelvk ibunya adalah kerana untuk menenangkan hatinya serta ingin meminta restu.

Sebelum akad dia minta restu mama dia.

Susulan daripada itu, Rianyana meluahkan rasa syukur kerana memiliki adik ipar yang bersikap penyayang.

Dapat adik ipar yang penyanyang adalah rezeki untuk kami.

VIDEO;

@rianyana2

dapat adik ipar yg penyayang rezeki tuk kami.. #fyp

♬ suara asli – rianyana2 – rianyana2

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut berasa seb4k melihat momen berkenaan. Malah, ada juga di antara mereka yang mendoakan agar rumah tangga yang dibina oleh pasangan itu berkekalan hingga akhir hayat.

KOMEN NETIZEN;

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : rianyana2 / Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*