“Tak Tahu Pulak Dia Pandai Nyanyi..” – Setaraf Antarabangsa, Diana Danielle Berduet Dengan Calum Scott

Siapa tidak kenal Calum Scott, penyanyi antarabangasa yang terkenal dengan kelunakan suaranya yang tidak ada dekat penyanyi lain. Antara lagunya yang menjadi hits adalah You Are The Reason. Lagu tersebut menjadi fenomena dan didengari disepelusuk dunia.

Baru-baru ini, calum Scott telah hadir ke Malaysia bagi membuat persembahan di Konsertnya yang berlangsung di Plenary Hall KlCC. Konsertnya mendapat sambutan yang hangat oleh peminat dan rata-rata daripada mereka berpuas hati dengan konsert tersebut.

Menerusi halaman tiktok rasmi Era, mereka membuat kongsian video nyanyian Diana Danielle berduet dengan penyanyi terkenal dunia, Calum Scott. Diana Danielle hadir sebagai penyanyi jemputan dan menyanyikan lagu Heaven berduet bersama dengan Calum Scott.

VIDEO;

@era.je

Sedapnyaaa @DianaDanielle™! 😍 Memang onz la gandingan Diana Danielle dengan @Calum Scott ni. Best! 💚 #sharERA #LiveUpdateERA

♬ original sound – ERA – ERA

Rata-rata daripada peminat terkejvt dan terpana dek kerana mereka tidak pernah menyangka yang Diana Danielle boleh menyanyi dengan baik sekali.

KOMEN NETIZEN;

Fuh best betul Diana Danielle nyanyi, tak sangka min dia boleh nyanyi. Kalau macamni, min harap dia boleh keluar single baru lah. Sedappp

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; Tiktok / https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*