[VIDEO] Bercer4i Pada 1959, Pengantin Viral Akhirnya Disatukan Kembali Setelah 63 Tahun Berp1sah

Kalau sudah dinamakan jodoh, walaupun berp1sah lama pun tetap akan kembali kepada kita kerana sudah menjadi jodoh kita. Soal jodoh ini memang menjadi rahsia kehidupan kita dan kena percaya kepada konsep jodoh.

Bukan sahaja orang muda yang bertemu jodoh tetapi kalau ada jodoh lagi, orang yang berusia juga boleh mendirikan rumah tangga bersama pasangan yang dicintai mereka dan ingin menghabiskan waktu bersama.

Begitu juga dengan pasangan atok viral berdua yang telah diijabkabulkan walaupun sudah 63 tahun berp1sah. Masih dikuatkan jodoh mereka berdua dan bersatu kembali selepas berpuluh tahun berp1sah.

Pasangan sejoli itu telah diraikan seperti pasangan muda dengan berpakaian songket dan juga diarak ke tempat persandingan. Walaupun sudah bergelar “atok” tetapi ianya tidak menghalang mereka untuk menghabiskan sisa hidup mereka berdua bersama-sama.


Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang mengucapkan tahniah kepada kedua mempelai dan mereka juga memuji kedua-duanya nampak masih muda dan sama padan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*