“Nk Sgt K4cau Darling Kita! Ambik Kau!..” – Suami Mas Idayu ‘Dis4kat’ Rakan, Majlis Jamuan Mkn Mas Idayu Cvri Tumpuan Ramai

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akuan Instagram MasIdayu1001. Beliau yang berkongsi mengenai satu video di mana penyanyi dangdut terkenal iaitu Mas Idayu yang mengadakan jamuan makan-makan yang diadakan di rumahnya bertemakan Bollywood.

Mas Idayu merupakan seorang penyanyi wanita Malaysia. Beliau menerima jolokan Ratu G3lek 45 darjah oleh Dato’ Hattan. Beliau merupakan salah seorang penyanyi ternama yang memperjuangkan muzik dangdut sejak era 1990an.

Menurut perkongsian itu, video tersebut berjaya mendapat perhataian ramai apabila suami Mas Idayu ‘dig4nggu’ oleh rakannya yang dipercayai sengaja membuat aksi manja sebegitu.

Mas Idayu yang melihat adegan itu tidak berdiam diri, dia lantas menarik lengan rakannya itu dan terus lari ke pangkuan suami serta memelvk erat.

“Nak sangat dia k4cau darling kita! Haahahahahhaha hambik @anita_empira hahahahahahah! Don’t ever k darling @Sufianisapws”, – Tulisnya di ruangan caption video tersebut.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001)


Walaubagaimanapun, berdasarkan video tersebut, Mas Idayu yang dilihat ‘sengaja’ mencipta drama itu yang di mana dia menyuruh rakannya untuk mengusik suaminya itu.

Turut meninjau di ruangan komen, ada juga segelintir daripada netizen yang mengatakan dan mempersoalkan bahawa tema jamuan makan yang diadakan oleh Mas Idayu yang menggunakan tema sebegitu tidak sesuai.

Malah ada juga segelintir yang melu4hkan rasa pujian terhadap sikap manja dan kecomelan yang dipamerkan oleh Mas Idayu terhadap suaminya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : propernewsd.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*