[VIDEO] “Terc4but j4ntung mak kau dik” – Lain macam dia punye pr4nk

Kalau orang yang penggeli ni memang semua bende yang dia tidak suka, dia akan menjerit, terutama bila melihat haiwan yang menggelikan seperti katak, lipas dan banyak haiwan lain yang memang ramai orang tak suka.

Walaupun begitu, ada juga yang tidak geli dengan haiwan tersebut bahkan ada yang boleh bermain dan mengusik orang lain lagi dengan menggunakan haiwan tersebut seperti satu rakaman video yang dimuatnaik di laman sosial.

Rakaman video berkenaan memaparkan seorang kanak- kanak lelaki yang sedang mengumpulkan mainannya di hadapan ibunya iaitu dua ekor ular mainan dan seekor katak. Setelah ditanya oleh ibunya “sedang buat apa” dan dijawabnya sedang bermain mainan.

Tanpa diduga kanak- kanak itu meletakkan dua ekor ular di tepi dan hanya mengambil seekor katak lalu meniupnya, apabila ditiup katak itu ternyata adalah katak yang hidup, bukan mainan seperti yang dikatakannnya dan membuatkan ibunya menjer1t akib4t terperanjat dengan usikan itu.


Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang tergelak apabila melihat reaksi ibunya yang menjerit terkejut apabila melihat ianya katak yang hidup.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*