“Kemain lagi nama kau ye kambing” – Gelagat kambing bernama aidil cvri tumpuan ramai

Selalunya kucing menjadi pilihan bagi orang yang suka memelihara haiwan peliharaan, jarang pula ada yang memilih untuk memelihara binatang lain. Mungkin kerana kucing ini memang kebanyakan rumah akan memeliharanya.

Tetapi kali ini topik yang hangat dibualkan adalah mengenai kambing yang suka akan kamera dan lebih kontr0versi lagi apabila dua ekor kambing itu diletakkan nama yang memang terkenal. Macam artis dah nama untuk kambing pun kan.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di laman aplikasi media sosial mengenai dua ekor kambing yang dijag oleh seorang wanita yang dinamakan Aidil dan Fitri. Dua ekor kambing yang besar dan baik.

Menurut penjaganya, Aidil sukakan kamera sambil membersihkan bulu kambing dan merapikan bulu si Aidil itu. Tetapi Fitri si kambing pula tidak suka akan kamera dan duduk diam di tepi aidil sahaja. Yang membuatkan netizen tergelak apabila penjaganya itu meletakkan nama Aidil dan Fitri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pastelsey (@pastelsey)


Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang tergelak apabila di perkenalkan nama tersebut kepada mereka dan ramai juga yang mempunyai nama yang sama meninggalkan komen mereka yanh berkongsi nama dengan kambing itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/pastelsey/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*