[VIDEO] Lupa seketika jadi m4ngsa kemal4ngan, gara-gara konsert Siti Nurhaliza

Tiga beradik dan sekumpulan pemuda leka berborak tentang konsert Datuk Seri Siti Nurhaliza, sehingga terlupa terlibat dalam kemal4ngan.

Video yang dimuatnaik oleh @syahidamarzuki di akaun media sosialnya kelihatan si kakak bercerita tentang pengalamannya dapat memelvk Siti Nurhaliza dan menunjukkan gambar tersebut kepada sekumpulan lelaki yang mel4nggar keretanya.

“Inilah cara kami rakyat Malaysia mengawal situasi kemal4ngan. Kami baru sahaja balik dari konsert Siti Nurhaliza, dan ini yang terjadi,” tulis @syahidamarzuki.

Bukan itu sahaja, tiga orang pemuda itu turut mempromosikan pakaian yang dijual mereka dan mengambil swafoto bersama si kakak sebelum beredar dari tempat kejadian tanpa sebarang perg4duhan.

@syahidamazuki

This is how we Malaysian handled our accidents. We just finished our concert with @Siti Nurhaliza, and this happened.. #musicofthesoul #ctdk #1malaysia #accident #lawak #fyp

♬ original sound – Syahida Mazuki – Syahida Mazuki

Sehingga kini, video berdurasi 40 saat tersebut telah mendapat tontonan sehingga 291,100, 19,100 tanda suka dan 199 perkongsian.

Tinjauan diruangan komen mendapati ramai yang terharu dan memuji sikap mereka yang bersikap tenang walaupun selepas terlibat dalam kemal4ngan.

Sementara itu, ada juga komen mengatakan bahawa Siti Nurhaliza dianggap ‘ibu perpaduan’ kerana menghubungkan masyarakat Malaysia yang majoriti mengenalinya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : kosmo.com.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*