“Anak tentera mmg kuat kan!” – Pertama kali bertemu dengan anak buat ramai seb4k

Dugaan apabila mempunyai pekerjaan yang tidak membolehkan kita meluangkan masa bersama keluarga tercinta adalah satu cabaran yang besar untuk yang bekerja sebagai seorang tentera.

Pekerjaan yang selalu disalah ertikan kerana masa yang diluangkan kepada keluarga sendiri lebih sedikit berbanding komitmen sebagai seorang tentera yang menjaga keamanan negara.

Begitulah dilema yang dihadapi oleh seorang ayah yang tidak pernah berjumpa dengan ayahnya sejak dirinya dilahirkan. Kali ini anak dan ayah telah berjumpa mata melepaskan rindu.

Rakaman video itu dimuatnaik di aplikasi Tik Tok milik seorang wanita yang merakam detik indah pertemuan pertama anak perempuannya dengan suami yang baru habis bertugas dan balik untuk berjumpa anak dan isterinya. Terlihat kanak- kanak itu tenang apabila ayahnya itu mencivm di pipi dan mendukungnya.

Video:

@niennanorain

Anak tentera mmg kuat kan! 🫡#ldrlife #malbatt8509 #malbattmalaysia #malbatt8509 #fyp #fyp

♬ original sound – نور عين عبدالله – نور عين عبدالله

Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang memuji kesabaran dan kecekalan isterinya yang sangat tinggi kerana berjauhan dengan suami selama berbulan- bulan sehingga ada yang bertahun juga.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@niennanorain, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*