“Dua kaki pun tak kena sepak” – Rupanya Banyak skill yang jarang player tunjukkkan dia buat

Kadang kala bila berkumpul untuk membuat aktiviti bersama rakan- rakan ini banyak sebenarnya aktiviti yang boleh dilakukan bersama contohnya aktiviti yang pelik seperti bermain bola sepak sambil memakai kain batik.

Seperti yang sedia maklum permainan bola sepak ini adalah kegemaran dan aktiviti kaum lelaki dan jarang sekali diminati oleh kaum perempuan, apatah lagi kaum perempuan bermain bola sepak.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels apabila sekumpulan wanita sedang bermain bola sepak, tetapi apa yang menarik perhatian adalah mereka memakai kain batik sambil bermain bola sepak.

Kelihatan pada video tersebut adalah seorang wanita yang hendak membuat tendangan bola tetapi skill yang ditunjukkan itu teramat la hebat sehingga kakinya tidak menyentuh bola langsung dan sempat direbut oleh kawannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KongsiViral l Review RM10 ㅤ (@kongsi.viral)


Menjengah ke ruangan komen, rata- rata warganet meninggalkan komen terhibur apabila melihat video itu dan ada yang menyamakan skill itu dengn bintang bola popular dari luar negara.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*