“Ingatkan h4ntu rupanya oyen” – Gelagat oyen t4kutkan tuannya cvri perhatian ramai

Umum mesti mengetahui bahawa kucing yang berwarna oren memang menjadi kesukaan ramai kerana sifat si oyen yang suka akan perhatian dan suka melakukan perkara yang pelik dan di luar kebiasaan mereka.

Tidak ada yang dapat menyangka apa yang si oyen ini fikirkan. Memang banyk kucing yang nak4l tetapi lebih banyak kucing yang bulunya berwarna oren yang nakal dan lebih menonjol.

Seperti satu rakaman video yang dimuatnaik di aplikasi Instagram yang memaparkan seekor kucing yang berwarna oren yang sedang duduk di tepi sebuah lampu dan bila dilihat dari tepi agak terkejut kerana pantulan dari lampu tersebut.

Rakaman video tersebut membuatkan orang yang sedang merakam video terkejut kerana dilihat seperti h4ntu yang sedang memerhatikan tetapi rupanya Si Oyen yang sedang duduk dekat lampu. Bila ditegur barulah si oyen itu beredar dari situ. Dah macam h4ntu nampaknya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang tergelak melihat si oyen yang berlakon menjadi h4ntu itu dan ada juga yang hairan kerana faham pulak si oyen itu bila kena beb3l.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/jentikhati/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*