Bukan Main Lagi Anak Dara Jep Sepahtu Ni. Main Slime, Speaking Berhabuk Tarik Perhatian Netizen!

Anak-anak diakui memang suka bermain slime apatah lagi banyak video menarik dan menyeronokkan tentang bermain slime di media sosial turut sedikit sebanyak mempengaruhi anak-anak yang lain untuk bermain dengan kreatif.

Baru-baru ini Dariya Inara yang juga merupakan anak sulung pasangan Jep Sepahtu dan Sari Yanti turut bermian slime. Video tersebut telah dikongsikan oleh ibunya dengan memaparkan Dariya bermain slime secara kreatif. Pada permulaan video, Dariya menunjukkan sikat rambut yang telah pecah.

Dariya juga ada menunjukkan di dalam sikat tersebut mempunyai glitter dan dia ingin mengeluarkan kesemuanya untuk dicampurkan ke dalam slime dan sekali gus menjadikan permainan tersebut lebih menarik.

Namun apa yang lebih mengujakan netizen apabila melihat video tersebut adalah kepetahan anak kecil itu berbahasa Inggeris.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)


Celotehnya menarik perhatian dengan wajahnya yang comel bersahaja bahkan sekali pandang wajahnya begitu iras dengan ibunya tetapi gaya bercakap tak tumpah seperti abahnya. Cukup mencuit hati!

Komen Netizen:

Sumber : Instagram Sariyanti

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.keluarga.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*