Simpan Hasrat 24 Tahun Nak Jumpa, Lelaki Seb4k Anwar Ibrahim Sanggup Layan Tetamu Datang Dari Jauh

Pelantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri yang kesepuluh baru-baru ini akhirnya menamatkan penantian puluhan tahun ahli politik tersebut yang selama ini berjuang sebagai pemb4ngkang.

Bagi yang mengikuti perjuangan reformasi Anwar Ibrahim, ianya satu berita yang sangat mengagumkan dan menggembirakan. Sama seperti kisah warga emas ini yang menyimpan hasrat selama 24 tahun untuk berjumpa dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim sehingga sanggup ke kediaman beliau di Kajang, Selangor.

Penantian berbaloi!

@aishahella84

Replying to @iamberryhnn ne full video ori,maaf audio kurang memuaskan. Terima kasih kpd @anwaribrahimofficial DSAI walaupun sibuk tetap curi masa jumpa ayahanda kami.@iefwan86 @Tengku Nur Muhammad @Yang Kalsom Yusof

♬ original sound – Aishah Ella – Aishah Ella

Menerusi video yang dimuat naik individu di Tiktok itu, warga emas tersebut hadir bersama anaknya yang dimaklumkan daripada Ledang, Johor. Pertemuan itu membuatkan warga emas tersebut terharu sehingga mengalirkan air m4ta ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim turun mendekatinya.

Hajat ayahanda kami yang dipendam selama 24 tahun, baru hari ini kami cuba tunaikan. Kami rakam detik pertemuan ini dengan insan yang hebat.

Tahniah Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri yang kesepuluh.

Sementara itu, Anwar Ibrahim sempat bertanyakan keadaan kesihatan penyokongnya itu yang kelihatan berada di atas kerusi roda ak1bat kaki sebelahnya yang dipotong.

Walaubagaimanpun sifat Anwar Ibrahim yang menyantuni tetamu yang hadir dari jauh itu mendapat perhatian daripada warganet kerana layanan baik yang diberikan.

DSAI raih pujian

Untuk rekod, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dilantik menjadi Perdana Menteri Malaysia yang kesepuluh dan mengangkat sumpah pada 24 November 2022.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*