Menitis air m4ta tengok Zamani atas pentas – Pak Nil

Penyanyi Zamani membuatkan peminatnya menitiskan air m4ta apabila tampil membuat persembahan sulung, kurang sebulan selepas menjalani pembedahan membetulkan tulang belakang melengkung akibat peny4kit skoliosis.

Berita gembira itu telah dikongsikan pengacara Datuk Aznil Nawawi dalam Instagram miliknya.

“Allahuakhbar. Terima kasih kembalikan kesihatan dan keadaan fizikal Zamani seperti dahulu.

“Menitis air m4ta gembira penonton melihat persembahan pertama Zamani selepas pembed4han. Kurang sebulan selepas pembed4han dilakukan,” tulis Aznil.

Dalam perkongsian tersebut, kelihatan Zamani Ibrahim, 51, sedang menghiburkan peminatnya dengan mendendangkan lagu berjudul Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta nyanyian asal oleh The Flybaits di sebuah pusat beli-belah.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan lokasi dan waktu kemunculan vokalis Slam itu membuat persembahan.

Video yang dikongsikan Aznil atau mesra disapa Pak Nil itu turut menunjukkan penonton berteriakkan dan meminta vokalis kumpulan Slam itu menyanyikan sebuah lagi lagu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Datuk Aznil Hj Nawawi (@aznilnawawihm)


Dalam ruangan komen, rata-rata peminatnya bersyukur dan gembira selepas melihat perubahan Zamani yang kelihatan lebih sihat terutama dapat kembali berdiri dengan tegak seperti sediakala.

Terdahulu, penyanyi Gerimis Mengundang yang berhadapan peny4kit skoliosis sejak tahun 2015 itu telah menjalani pembed4han membetulkan tulang belakangnya pada 7 November lalu.

Prosedur pembed4han yang dilakukan di sebuah pusat perubatan di Cheras itu mengambil masa hampir tujuh jam untuk disempurnakan.

Selain perlu menjalani rawatan susulan, Zamani juga perlu melakukan latihan fisioterapi untuk cepat sembuh. Proses penyembuhan hanya mengambil masa antara dua hingga empat minggu.

Mengikut jangkaan Zamani harus mendapatkan rehat sehingga tiga bulan sebelum boleh kembali aktif dalam arena seni suara.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : kosmo.com.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*