Enot P4tah Kaki & Lutut Ret4k Ak1bat J4tuh Di Bilik Air. Mohon Didoakan Segera Sembuh!

Mal4ng tidak berbau, semoga pelakon Enot atau nama sebenarnya Alliza Abdullah, 44 diberikan kesembuhan.

“Alhamdulilah dari tengahari tadi j4tuh bilik air sampai ni baru dapat keluar..dah nasib nak buat macam mana..dvgaan Allah bagi aku masih boleh tersenyum lagi..tq Allah atas dvgaan ini.. Doakan saya cepat sembuh k semua.. tempurung lutut pec4h dan p4tah.  Dvgaan bulan birthday.”

Begitulah perkongsian Enot di akaun tiktok miliknya, Enot7813 yang telah menarik perhatian peminatnya dan warganet. Bahkan Kak Rara juga turut berkongsi berita ini di insta storynya dan memohon orang ramai mendoakan agar Enot cepat sembuh.

Terj4tuh Bilik Tidur

Ak1bat terjatuh dalam bilik air di kediaman pada petang Isnin, pelakon Enot terp4ksa dikejarkan ke Hospital Melaka selepas tidak boleh berjalan.

Jelas Enot, pada awalnya dia tidak merasakan kesan j4tuh itu tidak serius tetapi terp4ksa mendapatkan bantuan ambulans apabila dia mula terasa s4kit pada bahagian tulang belakang ini sebagaimana memetik perkongsian di facebook artis Malaysia.

Disebabkan kejadian tersebut, Enot memberitahu kaki kanannya p4tah selain tempurung lututnya ret4k. Bukan itu sahaja, pemeriksaan doktor turut mendapati tulang belakangnya mempunyai masalah dan separuh kaki kanannya disimen.

@enot7813

Alhamdulilah dr tghari tadi jatuh bilik air smpai ni baru dpt kluar..dah nasib nak buat mcm mane..dugaan Allah bg aku msh bole trsenyum lagi..tq Allah atas dugaan ini.. 😊😘 doakan sy cepat sembuh k semua.. tempurung lutut pecah n patah #ENOT #enottroopers #tokmamokwathal #fypシ゚viral #sagitariusgirl #birthdaymonth #enotcomeback #tiktokfemes Dugaan bulan birthday

♬ Doa Untuk Kamu – Aviwkila

“Doktor periksa tulang termasuk tulang belakang sebab saya memang ada masalah di bahagian itu sejak sekian lama. Sekarang ini doktor hanya simen separuh kaki pada bahagian yang p4tah.

“Selepas dirawat saya sendiri minta untuk balik rumah… lebih senang duduk berehat di rumah. Jika sakit berlarutan dalam tempoh beberapa hari ini mungkin perlu melakukan pembed4han,” tuturnya.

Pindah Di Melaka

Memaklumkan sudah berpindah ke Melaka sejak beberapa minggu lalu untuk mencari angin baharu dalam perniagaan, Enot memberitahu meskipun tinggal di luar Kuala Lumpur, dia bagaimanapun tetap aktif dalam bidang seni dan sedia menerima tawaran berlakon sekiranya ada.

“Saya sengaja pindah Melaka nak rasa persekitaran baru. Kata orang tak salah kalau kita berhijrah jika tempat lama itu dah rasa tak best. Walaupun tinggal di Melaka, saya masih tetap berlakon.

“Kalau ada tawaran tiada masalah untuk ke Kuala Lumpur… bukan jatuh sangat. Mungkin kejadian jatuh ini sebagai tanda pengenalan di tempat baru,” ujarnya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*