“Naik naik bkn beli makanan kita pun. Kita pulak kena beli whiskas dia” – Gelagat comey oyen buat ramai terhibur

Setiap hari pelbagai gelagat mengenai kucing yang boleh dilihat di media sosial seperti Facebook dan Tik Tok. Telatah kucing ini membuatkan ramai yang terhibur jika memang mereka ini peminat kucing.

Tidak dinafikan bahawa kucing adalah haiwan yang mempunyai peminat yang tersendiri. Bukan sahaja golongan dewasa tetapi semua golongan sangat suka kan kucing.

Video yang menjadi pilihan pada kali ini adalah seekor kucing yang sedang tidur di premis perniagaan Anissa Faizul iaitu isteri kepada Youtuber terkenal dan seorang pengarah muda yang berkaliber iaitu Syahmi Syazli.

Seekor kucing yang bebas untuk tidur dan berkeliaran di premis kedainya dan apabila tiba masa untuk makan, kucing itu akan diberikan makanan. Murah rezeki jika berkongsi rezeki dengan haiwan. Dah macam kedai dia dah lagaknya kucing itu.

Video:

@anissafaizul_

Hmmm, naik naik bkn beli makanan kita pun. Kita pulak kena beli whiskas dia🙄🙄🙄🙄 #fyp #anissafaizul #pemusnahdietanda #belidessert #airbalangsyahmisazli #syahmisazli

♬ original sound – Anissa Faizul – Anissa Faizul

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet yang berpendapat mesti menunggu dan beratur dengan pelanggan yang lain terlalu lama sehingga tertidur.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@anissafaizul_, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*