Lebih 2 Tahun Tak Datang Bulan & Rasa Macam Ada Pergerakan Dalam Perut, Wanita Terkejut Bila ‘Scan’ Rupanya Hamil 8 Bulan

Seorang wanita menceritakan mengenai kisah rakannya di mana dia selamat melahirkan anak tanpa mengetahui dirinya hamil. Lebih mengejutkan, wanita itu sudah lebih dua tahun tidak datang bulan.

Tahu-tahu dah hamil 8 bulan

Menerusi video yang dimuat oleh seorang pengguna dikenali sebagai Shamimi Shamsudin di TikTok, kelihatan wanita itu sedang melawat rakannya yang baru sahaja melahirkan cahaya mata di sebuah hospital.

Alhamdulillah selamat melahirkan baby ajaib. Comel sangat.

Ujarnya lagi, rakannya yang dikenali sebagai Hidayatul telah bersalin tanpa mengetahui bahawa dirinya sedang hamil. Walau bagaimanapun, dia tetap bersyukur kerana dikurniakan rezeki cahaya mata.

Difahamkan, Hidayatul sudah lebih dua tahun tidak datang bulan. Malah, dia tidak pernah terfikir hamil sehinggalah secara tiba-tiba wanita itu merasai terdapat pergerakan dalam perutnya.

Tanpa membuang masa, dia membuat ujian kehamilan dan ternyata keputusannya adalah dua jalur iaitu positif hamil. Si ibu kemudiannya pergi ke klinik dan doktor mengesahkan bahawa dia telah hamil lapan bulan.

Mama dia tak datang bulan 2 tahun lebih dah tiba-tiba rasa bergerak dalam perut. Sekali check dah 8 bulan. SubhanaAllah rezeki Allah pasti datang lambat atau cepat.

Scan kat klinik dah 32 minggu. Ya Allah menangis kami semua rezeki besar ni.

Buat anda yang sedang menunggu zvriat, semoga Allah segera hadir rezeki buat kalian. InsyaAllah jangan putus asa.

Video:

@shamimishamsudin

Alhamdulillah..sahabat baik sy selamat melahirkan baby girl yg comel sihat ajaib ..😍 @hidayatul_ilham Buat yg sedang menunggu zuriat,jangan putus asa,rezeki allah pasti akan datang lambat atau cepat..🥰

♬ suara asli – Els Warouw🎶 – Els Warouw🎶

@shamimishamsudin

Replying to @𝓐𝓷𝓷🕊️ Jangan putus asa..Pasti ada rezeki buat org yg sabar..yang sedang menunggu rezeki zuriat ,semoga segera Allah hadirkan buat kalian.. 🥲🥲🤲🏻🤲🏻 jangan putus asa ya.. keajaiban Allah pasti tiba.. @hidayatul_ilham

♬ Ingin memeluk dirimu Dorman manik – Dorman Manik & Rany Simbolon

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*