“Ratu Tu Macam Kim Yoo Jung..”- Que Haidar Kongsi Gambar Bercuti Di Korea, Wajah Anak G4disnya Pula Cvri Tumpuan!

Menjadi kelaziman, asal hujung tahun sahaja  ramai antara kita akan manfaat cuti yang ada untuk membawa keluarga melancong. Tidak kiralah sama ada bercuti di dalam negara mahupun ke luar negara.

Begitu juga buat keluarga artis ini, Tengku Iskhan Shah Tengku Haidar atau lebih dikenali dengan nama Que Haidar antara pelakon yang berbakat besar bersama isterinya Linda Jasmine telah membawa anak mereka iaitu Tengku Ratu dan Tengku Cleopatra bercuti ke Korea.

Perkongsian gambar percutian musim sejuk mereka sekeluarga di Korea mencuri tumpuan peminat dan warganet. Dapat dilihat Linda kekal cantik dan terlihat awet muda, malah hingga ada menyamakan seperti adik dan kakak bila bergambar bersama anak g4disnya itu.

Bahkan wajah Ratu yang nampak begitu jelita berjaya mencvri tumpuan warganet. Sekilas pandang wajah ratu seakan g4dis Rusia manakala Cleo pula sangat comel saling tak tumpah seperti wajah ayahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tengku Iskhan Shah Tg. Haidar (@the_haidars)


Meninjau di ruangan komen, pelbagai reaksi diberikan oleh warganet dan antaranya yang menarik perhatian adalah seperti berikut :

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*