Tenang Nampak Anak ‘Sleep Call’ Boyfriend? Netizen Puji Sharifah Zarina Sporting – ‘Kalau Aku Sah Kena Kejar Dengan P4rang’

Sebut sahaja nama Athalia Deena Baswani pasti ramai mengenali g4dis kecil molek ini yang sangat aktif membuat konten di aplikasi TikTok. Malah anak kepaada penyanyi Sharifah Zarina ini juga pernah dikec4m gara-gara memuat naik video berpelvkan dengan seorang lelaki bukan mahram di laman TikTok miliknya.

‘Tabahlah mak..’

Namun baru-baru ini, nama Athalia Deena Baswani kembali menjadi bualan hangat netizen selepasnya ibunya, Sharifah Zarina memuat naik satu video pendek di TikTok. Menerusi video yang dikongsikan, memaparkan Zarina memasuki bilik tidur Athalia dan melihat anak g4disnya itu sedang ‘sleepcall’ bersama seorang lelaki yang dipercayai teman lelakinya.

Meskipun melihat anak g4disnya tidur nyenyak sambil membuat video bersama seorang lelaki, namun pelantun lagu Langit Ke-7 ini dilihat begitu tenang. Sementara di ruangan kapsyen, penyanyi berusia 41 tahun ini hanya menulis ringkas ‘Tabahlah mak!’.

Video:

@realsharifahzarina

Bertabahlah mak!🥵

♬ たぶん – YOASOBI

Video yang dikongsikan telah mendapat pelbagai respon daripada netizen yang rata-ratanya menyifatkan Zarina seorang ibu yang ‘sporting’. Tidak kurang juga ada di antara netizen sempat bersoloroh memaklumkan sekiranya mereka berada di tempat Athalia, sudah pasti akan dim4rahi oleh ibu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*