Alami Beberapa Kesulitan Semasa Bersalin, Wanita Cekal Timang Anak Pertama Selepas 7 Kali Gvgur

Impian suami isteri semestinya memiliki cahaya mata. Melihat pembesaran anak adalah salah satu perkara yang diingini oleh setiap insan yang sudah berumah tangga. Memiliki zvriat tidaklah semudah yang dijangkakan namun, usaha dan tawakal setiap pasangan itu pasti dibuahkan hasil dengan izin-Nya.

Begitulah kisah pasangan suami isteri ini apabila mengalami tujuh kali kegvguran dan akhirnya dikurniakan cahaya mata yang kelapan.

7 anak syurga

Menerusi video yang dimuat naik di Tiktok, individu tersebut memuji ketabahan dan kekuatan kakaknya yang sentiasa berusaha dan tidak sesekali berputus asa dalam mendapatkan zvriat. Walaupun pernah tujuh kali melahirkan namun, semuanya hanyalah pinjaman sementara apabila ketujuh-tujuh anaknya menjadi anak syurga.

Walau bagaimanapun, dengan semangat dan usaha yang tinggi, wanita itu akhirnya berjaya melahirkan anak kelapan walaupun mengalami beberapa kesulitan.

Tujuh kali mengandung dan melahirkan tapi semuanya diberi pinjaman sementara oleh Allah dan menjadi anak-anak syurga.

Dia (kakaknya) tak pernah berputus asa. Yang kali kelapan ini selamat sudah bersalin. Walaupun 30 minggu dalam kandungan.

Difahamkan, wanita itu terp4ksa ditidurkan dan mengalami proses pemindahan dua beg darah semasa melahirkan anaknya itu.

@da_shu123

7 org anak2mu menunggu di pintu syurga..berlari2 di taman firdausi..

♬ Sayang Sampai Mati – Repvblik

Kuatnya seorang ibu

Rata-rata netizen cembvru dengan kecekalan wanita tersebut dengan semangat yang tidak pernah putus walaupun kehilangan zvriat berkali-kali.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*