“Sampai terg0lek bdk tu kau kerjakan meow..” – Tular video seekor kucing ganggu kanak-kanak ketika solat cvri perhatian ramai

Seperti yang kita semua ketahui bahawa kucing adalah m4khluk kesayangan manusia, tambah lagi pencinta kucing yang sememangnya sayangkan kucing dan menjaga kucing seperti keluarga sendiri.

Setiap rumah biasanya mempunyai seekor kucing yang dipelihara sebagai peneman dalam rumah. Kucing yang mahal atau kucing baka biasa, tiada beza kerana masing-masing mempunyai peminat tersendiri.

Kadang kala bila memelihara kucing ni, macam-macam ragam yang terpaksa ditelan bagi pemilik kucing ini samada kucing yang nakal ataupun suka meng4cau orang tengah solat seperti sebuah rakaman video yang memaparkan seorang budak lelaki yang dik4cau oleh kucingnya saat sedang solat berjemaah bersama ayahnya.

Rakaman video yang berdurasi beberapa saat itu memperlihatkan seekor kucing yang secara selamba berbaring di atas sejadah dan berdepan dengan budak lelaki yang ingin bersujud di sejadah. Sampai jatuh budak lelaki itu dibuatnya dan sama sekali tidak berganjak terbaring di atas sejadah itu.

Video:

@ohbulanofficial

YA AMPUN MEOW!!! 😂😂😂😂😂😂 #ohbulan #viral #trending #meow #cats #kucing #kacau #ketika #solat

♬ Funny Comedy Background Music 1 min – CircleNoteMusic

Setelah diterjah ke ruangan komen, ramai antara komen dari warganet yang tergelak apabila melihat perangai nak4l kucing yang suka berbaring di atas sejadah dan juga ramai yang berpendapat yang memang kucing suka berbaring di ats sejadah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@ohbulanofficial, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*