“Menjiwai watak sungguh kucing ni bila kena bedung” – Gelagat kucing pasrah kena bedung dengan tuanya cuit hati ramai

Pengalaman bedung bayi bagi yang bergelar ibu dan ayah yang baru adalah pengalaman yang tidak pernah mereka buat sebelum ini. Setiap hari merupakan proses dan pembelajaran baharu dalam membesarkan Si Manja.

Keadaan ini mungkin juga akan menimbulkan pelbagai kekeliruan termasuklah bedung bayi sampai umur berapa, bagaimana cara menenangkan anak dan teknik penyusuan sempurna serta lain-lain perkara lagi.

Sebuah rakaman video tentang bedung bayi tular di media sosial kerana teknik bedung yang digunakan bukan menggunakan bayi tetapi seekor kucing. Yang lawaknya si kucing itu pulak melayan je seorang mak cik yang sedang menunjukkan demonstrasi melakukan bedung menggunakan badannya.

Di dalam rakaman tersebut terlihat seorang mak cik yang sedang menunjukkan teknik bedung bayi yang betul kepada beberapa orang lagi rakannya menggunakan seekor kucing dan setelah habis “menbedung” kucing itu, si kucing itu mungkin panas dan mengeluarkan tangganya dan membuatkan semua yang melihatnya tertawa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kini Viral Malaysia (@kini.viral.my)


Setelah diterjah ke ruangan komen, dapat dilihat daripada komen warganet yang mereka semua terhibur dengan demonstrasi yang dilakukan mak cik itu menggunakan kucing.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kini.viral.my/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*