Alhamdulilah Dalam Sibuk Lawan Raksasa Sempat Jugak Ultraman Singgah Kenduri Doa Selamat.

Watak animasi hero seperti Ultraman, Superman, Spiderman dan juga banyak lagi merupakan keg1laan kanak- kanak pada hari ini. Banyak orang menggunakan karakter animasi tersebut untuk menarik perhatian terutama golongan kanak-kanak.

Bukan sahaja itu, malah ada juga sesetengah peniaga memakai kostum seperti watak hero animasi itu sebagai salah satu cara mempromosi kedai mereka.

Seperti seorang lelaki ini yang terakam oleh kamera kerana menggunakan kostum Ultraman kerana sebahagian daripada pekerjaan tetapi dia turut menghadiri sebuah kenduri doa selamat sambil mengenakan kostum itu dan menarik perhatian hampir kesemua kanak- kanak yang juga ada di dalam majlis tersebut.

Terlihat seorang kanak- kanak yang kelihatan sungguh gembira melihat watak hero pujaanya berada di depannya dan menghampiri ultraman itu sambil menunjukkan minatnya melihat mata Ultraman yang bercahaya. Sempat juga singgah menghadiri kenduri doa selamat walaupun sibuk melawan raksasa kan.

Video:


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata- rata mata terpandang kepada kanak-kanak yang terpegun melihat ultraman menghadiri kenduri doa selamat dan juga ada yang tergelak melihat rakaman video itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*