Uruskan Hal Bersalin Sendirian, Wanita Men4ngis Suami Tak Endah Bila Suruh Datang Wad Azankan Bayi

Pempengaruh Cik Pia atau nama sebenarnya, Nursufia Johari melu4hkan rasa sedih mengenangkan nasib apabila rumah tangganya dilandai bad4i saat dirinya sedang menanti hari melahirkan zvriat.

Sedih sendirian dalam wad bersalin

Menerusi video yang dimuat naik Cik Pia di TikTok baru baru ini, memaparkan dirinya menyarung baju pink dan berada di bawah pemantauan doktor di wad. Difahamkan, Cik Pia sedang menanti waktu untuk bersalin. Tetapi apa yang menyentuh hati ramai apabila Cik Pia akui cembvru melihat bakal ibu-ibu lain ditemani oleh si suami sedangkan dia hanyalah bersendirian di wad tanpa suami di sisi.

Saya masih kuat, tolak beg, masuk wad sendiri. Saya masih tahan & kentalkan hati. Tapi bila dekat katil air mata terus j4tuh j4tuh sebab cembvrunya sata kiri kanan saya ada suami yang setia menemani isterinya.

Walaupun sedih dengan nasib yang dilaluinya, namun Cik Pia terima segala ujian yang diberikannya malah dia harus kuat demi insan tersayang seperti anak-anak dan keluarga yang setia menunggu kepulangannya di rumah.

Meskipun hubungannya dengan suami tidak baik, namun Cik Pia memberanikan diri meminta lelaki itu datang untuk mengazankan zvriat mereka nanti tetapi malangnya, lelaki itu tidak memberikan sebarang respon.

@norsufiajohari

Sye MMG Xnk nangis..tp hati Sye bukan hati robot boleh di setting mood..LG sedih bile die live ramai yg support fitnah die tu..hati korg pergi mane yea? hati korg dh mati ke #sahabatbosskay jgn gelakkan ujian org Sebb mungkin belum tiba ujian korg#pregnant #tiktoker #fypシ #viral #fypシ゚viral #fypage #tiktok #fypp #tiktoker #fyp #hello2023

♬ Sudah Tak Cinta – Ziell Ferdian

Saya ada mesej ayahnya untuk datang azankan zvriat dia tetapi tetap sama, tak ada respon. Saya bukan nak patah balik pada dia cuma saya nak dia ada tanggungjawab pada anak-anak je. So tak adalah nanti fitn4h sata kata saya tak bagi tengok.

Kenapa saya men4ngis bukan sebab saya sedih ditinggalkan tetapi sebab tak tahu kenapa ditinggalkan untuk kali kedua dan dia tinggalkan bersama anak yang baru nak kenal dunia. Dengan tak ada bisnes, tak ada pendapatan, beban hutang kereta, tak ada nafkah. Kenapa buat macam ni dan buat lebih teruk dari yang pertama kali ditinggalkan.

Dalam kesempatan itu, Cik Pia memohon orang ramai mendoakan agar dirinya terus kuat dan tabah menghadapi hari-hari mendatang.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*