Member bawak adik nak g snooker, Aku ingat kan adik betol rupa-rupanya…

Kadang- kadang ingatkan pemikiran kanak- kanak sahaja yang mempunyai imaginasi yang berlebihan tetapi rupanya orang dewasa pun boleh berimaginasi yang berlebihan dalam membuat sesuatu konten di laman sosial.

Sekarang ini ramai yang suka memuatnaik konten pelbagai untuk menarik tontonan yang ramai dari warganet. Pelbagai jenis konten yang dibuat oleh para remaja dan juga orang yang dah dewasa untuk menjadi terkenal di platform media sosial yang dipilih masing-masing.

Salah satunya adalah sebuah video yang dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels apabila ianya memaparkan video yang mereka hendak bermain snuker tetapi rakannya harus menjaga dan membawa “adiknya” ke tempat snooker tetapi adalah konten semata- mata.

Rupanya “adik” yang dimaksudkan itu adalah juga rakan mereka juga yang duduk di atas kerusi bayi sambil minum air susu kotak. Lawak betul video mereka sehingga ramai yang ingatkan ianya betul yang mereka harus membawa kanak- kanak ke tempat snooker.


Ketika diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang tergelak apabila mereka tert1pu dengan konten mereka. Ingatkan budak kecil rupanya budak besar.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*