Si putih capai lebah disangka lalat, sekali hidung jadi kembang, nak gelak tak sampai hati

Seorang pemilik kucing comel baru-baru ini memuat naik cerita tentang kucing putihnya yang sudah biasa sangat nak4l dan suka menggapai ser4ngga kecil tidak berbah4ya untuk bermain. Satu hari tanpa disangka, dia secara tidak sengaja mencapai seekor lebah kecil dan ser4ngga itu telah menyeng4t hidungnya sehingga menyebabkan ia menjadi bengk4k.

Sengatan lebah itu telah membuat mukanya seperti kucing berhidung luar biasa kembang bermerah jambu, membuatkan mereka yang melihat terbahagi emosi tidak tahu sama ada mahu ketawa kah atau menangis iskh..

Pemiliknya berkata pada suatu hari kucing itu menjumpai tetamu tidak diundang yang terbang di tepi tingkap, dan ia kelihatan seperti lalat kecil pada jarak jauh. Kerana didorong sifat ingin tahu, si putih menghulurkan kuku taj4mnya untuk menangkap “lalat” itu tanpa teragak-agak.

Pemiliknya tidak menyangka yang ser4ngga terbang itu bukan lalat, tetapi seekor lebah (nasib baik tak tebuan) sehingga menyebabkan dia jadi terkejut dan ketakutan lalu dengan segera memeriksa sama ada kucing kesayangannya itu telah diseng4t.

Dan lebah itu rupa-rupanya memang telah menyeng4t hidung si putih. Pemilik itu terpaksa mengeluarkan sengat lebah yang amat kecil itu dengan berhati-hati, dan sudah tentu kucing itu rasa sakit dan meraung mer0nta-r0nta tidak boleh bertenang. Sengatan lebah memang sakit dan selepas itu ia sangat gat4l ketika membengk4k.

Pada mulanya pemilik berasa bimbang dan tertekan kerana memikirkan kucingnya dalam kes4kitan, tetapi kemudian mendapati kucing yang terkena seng4tan di hidung itu sebenarnya sangat comel dan melucukan, lantas dia mendapat idea membuat emoji dan memuat naik videonya di media sosial, yang menyebabkan netizen spontan tersenyum dan ketawa melihat hidung kembangnya itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://lakarmedia.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*