[VIDEO] “Macam Mana Nak Berkomunikasi, Awak Sentiasa Mem4ki H4mun Saya” – Syamsul Yusof Mengaku Block Puteri Sarah Bersebab

Pengarah berkontroversi Syamsul Yusof meminta orang ramai untuk berhenti bercakap buruk dan mengecam kedua-dua isterinya iaitu Puteri Sarah dan Ira Kazar.

Kata Syamsul, dia akan bertanggungjawab penuh dengan perkara yang berlaku selain rela menjadikan dirinya tempat untuk netizen melepaskan ger4m.

“Bila keadaan sebegini berlaku, saya tidak mahu anda (netizen) mar4h atau memberi tom4han atau cakap apa sahaja kepada kedua-dua isteri saya Puteri Sarah dan Ira Kazar.

“Jangan kata benda-benda tak elok pada mereka. Kalau nak kvtuk atau h1na sekalipun, saya lah orangnya. Kutvk saya sebab saya buat keputusan ini.

“Saya tahu apa yang saya buat, saya kahwin ikut hukum. Ibu bapa saya pun tolong jangan kvtuk, saya yang bertanggungjawab dengan segala perkara ini,” katanya.

Syamsul berkata demikian menerusi satu hantaran video terbaharu di laman Instagramnya pada Selasa.

Dalam masa sama, pengarah filem Mat Kilau turut mengharapkan doa orang ramai buat dia dan keluarganya selain memohon netizen agar tidak menjadi batu api.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

“Mohon semua doakan yang terbaik. Tidak rugi mahupun untung apa pun jika anda mendoakan untuk kami sekeluarga.

“Mohon netizen untuk tidak menjadi batu api seolah-olah mahu isteri dan saya berc3rai,” ujarnya.

Jumaat lalu, Syamsul mengejutkan ramai pihak apabila mended3hkan dirinya telah berkahwin dengan Ira Kazar berwalikan Kazar Saisi sendiri di Thailand.

Pergolakan rumah tangga Syamsul dan isteri pertamanya, Puteri Sarah terus menjadi topik bicara sepanjang minggu lalu hingga sekarang.

Bertambah teruk lagi, apabila Puteri Sarah meminta Syamsul untuk melepaskannya kerana tidak rela dimadukan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*