[VIDEO] “Dekta ganti tempat ibu…” – Perkongsian Terbaru Anak Perempuan Shuib Und4ng Seb4k Ramai

Setelah pem3rgian orang tua, anak – anaklah yang akan meneruskan legasi yang ditingg4lkan oleh orang tua mereka. 

Seperti anak perempuan Allahy4rham Siti Sarah Raisuddin iaitu Dzahira Talita Zahra yang kini berusia 9 tahun meneruskan perniagaan yang diusahakan oleh ibunya, Loveta. 

Meskipun begitu, Talita atau mesra dipanggil Dekta masih perlu dib4ntu oleh neneknya yang juga ibu tiri kepada arw4h Siti Sarah, Siti Fatimah. 

Umum mengetahui bahawa arw4h Siti Sarah seorang yang gemar bersedekah untuk anak – anak yatim dan kini Dekta pula meneruskan usaha ibunya. 

Menerusi perkongsian terbaru di Instagram milik arw4h Siti Sarah dapat dilihat Dekta bersama neneknya mengunjungi rumah anak – anak yatim. 

Hal ini juga sempena pelanc4ran tudung terbaru Loveta dan mereka membuatnya di rumah anak – anak yatim sambil berbagi rezeki kepada mereka. 

“Hebat sebenarnya anak-anak ni, tersent4k h4ti bila dengar cerita mereka. Kalini kami datang memang nak menggembirakan mereka, kami bawakan make up artist & stylist kh4s untuk siapkan mereka.  

“Sempena pelanc4ran tudung baru kalini, memang niat nak kongsi rezeki, Alhamdulillah diizinkanNya,” tulisnya diruangan kapsyen. 


Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut senang dengan apa yang dilakukan oleh Dekta sebagai pengganti ibunya. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*