“First Time Makan Sushi” – Gelagat Lelaki ‘blur’ Tak Tahu Macam Mana Nak Ambil Buat Ramai Terhibur

Mesti semua pernah mengalami keadaan di mana kita pertama kali menjejak ke tempat makan yang kita tidak pernah pergi dan paling kelakar apabila kita tidak tahu macam mana untuk membuat pesanan makanan dan cara ambil order.

Antara tempat yang selalu menjadi masalah kepada pelanggan baru adalah restoran sushi yang menyajikan makanan yang terkenal dari negara jepun. Kalau singgah makan di restoran sushi memang ramai yang akan tergamam.

Begitulah masalah yang dihadapi oleh seorang pemuda yang video tentang dirinya yang tidak tahu mengambil sushi yang sedang bergerak ke arahnya itu telah dimuatnaik di aplikasi telegram reels.

Apabila sushi bergerak di hadapannya itu, pemuda itu kelihatan terpinga- pinga macam mana hendak mengambil sushi yang sedang bergerak itu. Dia lalu mengambil satu jenis sushi dengan cepat walaupun dalam keadaan yang “blurr”. Jelas kelihatan wajahnya yang sedikit terkejut dengan sushi yang bergerak itu.

Video:

@abeuwais

Bila first time makan sushi . nasib kawan habaq . #foryou #fyp #fypage #ejassikit #uwaispargoy #masukberandafyp

♬ original sound – 🧾 – rizzjack

Ketika menerjah ke ruangan komen, rata- rata warganet turut menceritakan pengalaman mereka yang turut menghadapi masalah yang sama dan tidak kurang juga yang tergelak apabila melihat video berkenaan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@abeuwais, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*