“Kedek kedek dia jalan sana sini” – Gelagat Muhammad Bilal Ketika Majlis Hari Lahirnya Tarik Perhatian Ramai

Seperti juga mana- mana selebriti yang lain, Neelofa juga tidak ketinggalan untuk meraikan ulang tahun kelahiran yang pertama buat permata hatinya yang sangat disayangi iaitu Muhammad Bilal.

Walaupun hanya menjemput keluarga dan sahabat handai yang terdekat tetapi majlis yang diadakan itu tetap meriah kerana ianya adalah sambutan yang serba ringkas sahaja untuk meraikan ulang tahun kelahiran putra sulung neelofa dan penceramah bebas muhammad Haris.

Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok iaitu suasana majlis sambutan ulang tahun itu dengan bacaan doa daripada imam dan apa yang menarik perhatian adalah Bilal yang sudah boleh berjalan, habis satu kawasan itu dia jelajah.

Bukan sahaja tidak duduk diam ketika bacaan doa itu tetapi Bilal mengambil peluang itu untuk jelajah sambil menolak tempat letak kek yang berada di depan neelofa, nasib baik kek itu tidak jatuh akib4t tolakan bilal. Boleh tahan nak4l jugak kan bilal ni. Tak duduk diam..

Video:

@seorangnur

Kedek kedek dia jalan sana sini 🤣😂 Geyammm lahh tengok birthday boy ni 🥰 #neelofa #harisismail #neelofaharis #bilal #fyp #foryou #fypage #xyzbca

♬ AIYA SUSANTI DRXML REMIX – DRXML

Ketika dilihat pada ruangan komen, rata-rata warganet memuji kecomelan bilal yang memang m0ntel sangat dan ramai juga yang mengatakan bahawa wajah bilal persis wajah jebat, iaitu anak kepada kakak neelofa.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@seorangnur, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*