“Pipi Temb4m Nanti” – Minta Betulkan Tudung, Fattah Sabar Layan Kerenah Fazura

Nama pasangan selebriti Nur Fazura dan Fattah Amin tidak perlu diperkenalkan lagi kerana mereka berdua cukup disayangi dan dipandang tinggi oleh peminat mereka. Tidak pernah ada kontr0versi mengenai perkahwinan mereka sejak mereka sah diijabkabulkan.

Oleh kerana pasangan ini dikenali ramai, setiap perkongsian yang dimuat naik di laman sosial mereka akan menjadi tumpuan peminat dan netizen. Kemesraan Fazura dan Fattah membuatkan ramai peminat senang hati dengan mereka.

Baru-baru ini, Fazura telah memuatnaik beberapa sebuah video bersama suaminya yang sedang menolongnya membetulkan tudung menggunakan jarum peniti yang akan diselitkan pada tudung untuk membentuk tudung yang sempurna.

Apa yang menarik perhatian dalam video yang dimuatnaik naik itu adalah suaminya Fattah Amin yang sangat sabar semasa menolongnya meletakkan jarum itu seperti seorang yang profesional. Walaupun Fazura seperti ragu-ragu takut tercvcuk jarvm tetapi fattah fokus melakukan tugasnya itu dengan cermat.

Video:

@fazuraofficial

Mana sibuk pipi nampak tembam ke tak, mana nak buat sendiri pulak. Haih.. anyway, loveee you @Fattah Amin šŸ˜š

ā™¬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Ketika diterjah pada ruangan komen pula, rata-rata warganet teringat akan nostalgia semasa mereka bersekolah dulu yang juga memakai tudung dengan cara yang sama. Selain itu, ada juga yang memuji kecantikan fazura yang tidak lekang dek usia itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@fazuraofficial, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*