Sayu, Anjing seakan seb4k dirakam tan4m kucing kena l4nggar ketika lintas jalan

Selalunya pepatah bagaikan anjing dengan kucing selalu digunakan bagi sesiapa yang suka berg4duh ni. Contohnya kalau adik beradik yang suka berg4duh dan si emak akan berkata, bagaikan anjing dengan kucing sahaja kamu berdua ini.

Kisah seekor anjing dengan seekor kucing yang telah m4ti dil4nggar ini mesti akan membuatkan kita sedih dan pilu kerana ianya kisah seekor kucing telah dil4nggar oleh sebuah kereta dan kawannya anjing itu mengambil dan ingin men4nam kucing itu sempat dirakam.

Sebuah video yang sangat meny4yat hati telah berjaya dirakam apabila seeekor anjing yang sedang berada dalam kesedihan sedang membuat lubang dipercayai untuk kawannya seekor kucing yang telah m4ti tular di media sosial.

Sedih dan pilu apabila melihat anjing tersebut yang sedang mengonggong kucing itu Walaupun haiwan tapi anjing itu tetap men4nam kucing itu sebagai penghormatan terakhirnya sebagai kawan yang baik. Sedangkan haiwan pun faham erti persahabatan.

Video:

@thesiakapkeli

Sapa potong bawang ni? šŸ˜­ #TrendingNewsMalaysia #BeritaDiTikTok #NewsAtTikTok #dogsoftiktok #catsoftiktok #global #animals #sad #catdog #2023

ā™¬ original sound – Siakap Keli – Siakap Keli

Apbila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan kesedihan mereka apabila menonton video berkenaan dan ade juga yang memuji anjing itu yang bijak berfikir.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@thesiakapkeli, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*