“Tiba2 baru perasan,” – [VIDEO] Ramai teruja bila lihat g4dis seiras wajah Syatilla Melvin

Pasti ramai yang pernah dengar ungkapan ini, kononnya dalam dunia ada 7 orang mempunyai muka sama ataupun wajah hampir seiras dengan setiap daripada kita. Sejauh mana kebenaran d4kwaan itu, tiada siapa dapat mengesahkannya.

Namun menerusi penangan media sosial, tak dinafikan ramai individu telah menjumpai ‘kembar’ masing-masing.

Tambahan pula, muncul trend di aplikasi TikTok yang membuat perbandingan wajah pasangan dengan selebriti lain kononnya kelihatan seiras antara satu sama lain.

Terbaru menerusi satu perkongsian tular di laman Tiktok yang dimuat naik oleh @saabeugrl, pemilik video merakam suasana kedai makan difahamkan di La’Cottage Cafe and Chalet, Kampar, Perak.

Namun apa yang mencvri perhatian ialah raut wajah rakan pemilik video, dimana jika sekali imbas mukanya saling tak tumpah seperti selebriti popular, Syatilla Melvin.

tiba2 baru perasan retis duduk sebelah @SyatillaMelvin ..buat apa kat sini kak tilla oiii,” tulis @saabeugrl di ruangan kapsyen.

Video:

@saabeugrl

tiba2 baru perasan retis duduk sebelah @SyatillaMelvin ..buat apa kat sini kak tilla oiii 😂😂😂

♬ original sound – Lisa👑 – miys lisa

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 448.7k tontonan, 22.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut teruja dengan kesamaan wajah wanita tersebut dengan Syatilla Melvin.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok saabeugrl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*