[VIDEO] “Dah berjam2 aku naik tangga ni..apasal la tak sampai-sampai” – Gelagat Oyen Salah Naik Escalator Cuit Hati Ramai

Kebanyakan kucing yang memiliki bulu berwarna oren ini sering kali dikaitkan dengan perangai nak4l. Kucing yang ramai memangginya dengan nama Si Oyen memang terkenal dengan perangai nak4l dan panjang akal.

Kucing yang berbulu warna oren ini mempunyai sifat yang suka mencuba sesuatu di luar kotak iaitu mencuba sesuatu yang tidak digemari oleh kucing yang lain. Selain berwarna oren dan nampak sangat comel bila dipandang.

Begitulah juga yang terjadi kepada kucing yang berwarna oren ini yang panjang akal apabila video yang dimuatnaik di aplikasi Instagram itu memaparkan seekor kucing berwarna oren hendak naik ke atas bangunan sedang menaiki tangga escalator yang menuju ke bawah bangunan.

Gelagat lucu itu berjaya dirakam dan dimuatnaik. Gelagat lucunya itu membuatkan ramai yang tergelak apabila melihat video itu. Usahanya itu untuk naik ke bahagian atas bangunan itu seperti tiada hujungnya kerana escalator itu bergerak menuju ke bahagian bawah bangunan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hangat (@hangat)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang tergelak dan meninggalkan komen kesian penat nanti si oyen dan ada juga yang meninggalkan komen mungkin sampai bila-bila pun oyen takkan sampai. Lawak betul si oyen.

Komen Netizen:

Sumber: lakarmedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://infoslikemedia.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*