[VIDEO] “Nanti dia bawak anak jadi anak tumpangan. Tahniah abang dah jadi abah tumpangan” – Rambut disangka sarang, burung selamba ‘lepak’ dalam rambut

Dalam dunia ini ada pelbagai haiwan dan hidupan yang unik. Ada yang habitatnya di dalam hutan jauh dari manusia, di dalam laut serta di kawasan tinggi. Namun ada juga haiwan yang dijadikan jinak dengan manusia.

Antaranya adalah kucing, beberapa spesis burung dan banyak lagi. Biarpun begitu, baru-baru ini satu perkongsian rakaman yang memaparkan seorang lelaki dengan seekor burung yang selamba lepak di kepalanya telah mencvri perhatian ramai.

Sekali tengok dah macam dalam filem animasi Disney! Manakan tidak burung selamba lepak dalam rambut pemuda ini memang jinak habis.

Tapi dalam banyak-banyak tempat mengapa rambut lelaki ini yang menjadi pilihan?

Apa-apa pun korang saksikan sendiri burung selamba lepak dalam rambut pemuda ini yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun killivgs.

Video:

@killivgs

#fyp

♬ El Gato – Max¡★

Rambut pemuda ini pun boleh tahan unik. Mungkin itu sebabnya mengapa burung ini memilihnya untuk bersantai. Perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 556 ribu tontonan dan 82 ribu likes.

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://infoslikemedia.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*