[VIDEO] Nabil Cadang Sertai GV 10, Mas Idayu Respon Jangan J4tuhkan ‘Level’ Artis Yang Sudah Bergelar Juri

Penyanyi dangdut Mas Idayu pernah menjadi sasaran netizen apabila memberi komen ‘pedas’ kepada peserta program Famili Duo, Naim Daniel dan Sissy Iman.

Soalan bod0h

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, Nabil memberi cadangan kepada penyanyi veteran itu memasuki program nyanyian, Gegar Vaganza musim ke sepuluh. Namun, hal itu tidak mendapat respon yang baik daripada Mas Idayu.

Bagi mummy, itu memang bod0h.

Tambah Mas Idayu atau lebih mesra dengan panggilan Mummy, jika seseorang artis sering kali dipanggil untuk menjadi juri tetap, tidak seharusnya kita menjatuhkan level artis itu.

Katanya, jika pada zaman sekitar 12 tahun lepas, masih sesuai untuk dirinya menyertai program nyanyian seperti mana yang dicadangkan.

@era.je

Nah, bukan @azadsyaziraroses je kena sound, @nabilzira pun kena jugak sebab dia ajak Mummy @masidayu1001 join Gegar Vaganza 10. Ni jawapan dari Mummy guys, mummy kata dia dah 30 tahun dalam industri dan konsisten jadi juri untuk show-show besar, takkan dia nak rendahkan martabat diri dia. 😄 #sharERA #3PAGIERA

♬ original sound – ERA – ERA

Walau bagaimanapun, apabila menjengah ke ruangan komen, kebanyakan netizen kurang setuju dengan jawapan yang diberikan Mas Idayu kerana terdapat artis-artis senior yang bertanding dalam program nyanyian.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*