“Beli simen kat shopee je” – Adik ni buat kepuk sendiri untuk kubvr arw4h ayah buat ramai seb4k

Kehilangan insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah pengalaman pahit dan sedih buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bernafas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumrah kehidupan.

Sudah semestinya kehilangan seseorang yang paling bermakna dalam hidup ini mesti membuatkan sesiapa sahaja sedih dan murvng. Walaupun sudah berlaku tetapi bagaikan semalam ianya baru berlaku.

Pada usia yang masih tidak matang, kehilangan seorang ayah mesti mendapat tamparan yang besar dalam kehidupan seorang anak seperti seorang kanak- kanak lelaki yang masih bersekolah rendah mengambil keputusan untuk membuat kepuk di kubvr arw4h ayahnya dengan usahanya sendiri.

Berbekalkan usaha yang gigih, anak yang soleh itu telah membeli simen di platform shopee dan membuat kepuk yang cantik walaupun tidak sempurna dengan tangannya sendiri. Walaupun tidak lurus dan mempunyai bengkok tetapi kepuk itu adalah hasil usahanya selama 20 hari.


Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan rasa terharu dengan kesungguhan yang ditunjukkan oleh anak muda yang soleh ini. Usaha yang paling penting.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*