Janna Nick Dipuji Cantik Berhijab, Gelagat Tok Ti Dan Dato’ K Turut Cvri Perhatian Ramai

Pelakon dan pengacara dikenali dengan nama Janna Nick baru-baru ini mencuri perhatian ramai selepas berkongsikan satu video dirinya ketika menghadiri sebuah acara.

Menerusi perkongsian video itu, Janna Nick tampil dengan penampilan cukup jelita dan sopan. Gadis berbakat ini nampaknya sangat sopan dengan lengkap berhijab.

Video yang dikongsikan itu turut memaparkan Janna Nick bersama Kilafairy yang juga sangat cantik. Di ruangan kapsyen, Janna Nick menulis seperti berikut:

“Natural beauty..Aderrr”

Berikut adalah perkongsian rakaman Janna Nick dipuji cantik berhijab yang dimuat naik menerusi akaun TikTok milik pelakon ini:

@jannanickofficial

Natural beauty…..aderrrrr

♬ original sound – Hira Mustafa

Selain dari kelihatan kedua-dua selebriti ini yang sopan dan jelita, di belakang mereka turut terlihat figura tidak asing lagi dalam dunia hiburan tanah air iaitu, Dato’ Sri Siti Nurhaliza bersama suaminya.

Penampakan Dato’ Sri Siti Nurhaliza atau lebih mesra dengan panggilan Tok Ti ini turut meraih perhatian warganet. Meninjau di ruangan komen, ramai yang perasan Tok Ti di belakang dua selebriti tersebut.

Malah ramai meluahkan Janna Nick dipuji cantik berhijab seperti dalam rakaman tersebut. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen ini:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://syor.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*