“Senyuman dia terlalu berharga” – Syukur alhamdulilah ada insan yg mulia sponsor kepuk pusara arw4h ayah adik firas

Kehilangan insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah pengalaman pahit dan sedih buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bernafas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumrah kehidupan.

Ingatkah anda dengan seorang kanak- kanak lelaki bernama Faris yang pernah tular apabila dia membina sendiri kepuk milik di pusara arw4h ayahnya yang telah men1nggal dunia baru- baru ini.

Setelah rakaman video itu tular, sebuah syarikat iaitu Pusara Abadi telah membuat kepuk itu kembali di pusara milik ayah Faris dengan percuma kerana terharu dengan kesungguhan yang ditonjolkan oleh faris kerana membuat sendiri kepuk untuk arw4h ayahnya itu.

Jelas terpancar senyuman yang gembira di wajah faris dan adiknya apabila melihat binaan kepuk yang baru di pusara milik arw4h ayahnya. Dalam rakaman video itu terlihat faris tersenyum gembira melihat kepuk baharu yang diberikan secara percuma buat pusara ayahnya.

Video:

@pusara_abadi

ALHAMDULILLAH..Syukur ya ALLAH PART 2.. #fypシ゚viral #fyp #pusaraabadi #teampusara #feldakecau1 @Tan Tin Tun

♬ Saleem Terlena – 𝙅𝙀𝙔𝙉𝙊

Setelah diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet mengucapkan ribuan terima kasih dan bersyukur kepada sesiapa sahaja yang menyumbang kepada pembinaan kepuk baharu di pusara arw4h ayah faris itu.

Komen Netizen:

Aktikal berkaitan:

[VIDEO] “Beli simen kat shopee je” – Adik ni buat kepuk sendiri untuk kubvr arw4h ayah buat ramai seb4k

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@pusara_abadi, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*